Thursday, July 16, 2009

straw photo madness

place: pangkor & manjung
date: 13 july 2009


category: style and history

kota belanda di pangkor

"men and women are not the same"

jeti..

huda..yang kuci2 comey2

dah2 x abih2 buat muke comey

nikon gurl, ye2 aku tau lens U lg besar dri I

original version

HDR version

pirate har..har..har..

bdak ini lg haish..

main2 ombak

tangkap ikan time..^^

outside is better

awan columbus??



category: baby face

aishah ala bucuk2(anak sulong pakcik aku)

adeh lupe plak nme budak comey nih( ni adik aishah)

ha ni plak anak second pakcik aku lagi satu pon aku lupe nme ishk2

ni plak nme dia shafiq anak sulong kpada pakcik aku lg satu, atas ni adik dia la..^^

ini plak sedara????eh ini kucing belaan makcik aku la...haha how sweet

ini anak buah aku, nme dia x igt la ishk2..garang owh dia ni..dia panggil aku pakcik

shy2 cat lepas kne mengorat ngn amirul hahah

9 comments:

AkuAyie said...

version HDR macam kapal pirate... huhu

dan gambar ke-9, "i wonder KD apa..huhu"

Alolo...tomeinyer Huda. =)

my fav pic for this entri : No 9.

kimomoto kozaima said...

hehe horror tol x...

gmbr ke 9 tu tongkang le ayie haha

comey ke bdak tu..huh asyik menyendel kat aku jek...

hehe..

Anonymous said...

hey...
muka budak gambar 17 tu serupa mcm budak nio_0

::ainbutterfly~ said...

i lantik u jadi my photographer la incik kimo...ngee~

kimomoto said...

anonymous: ye la hehe lebih kuwang la hehe

ainbutterfly: hush...hush..excited2 mekacih hehe

AkuAyie said...

Kenapa muka budak kecik selalu sama jek ek?

hahaha....

Kimy said...

whoaa~~
boleh kata semua cantik2 lah hehe
yg cute skali kucing tu minum susu, hehe.

AwinLaLaLa said...

yeshhhh paling kiuttt kucen tu!! but lg kiutt huda!!!! =] hehehee

AwinLaLaLa said...

haa bawoo ku realize the beby yg u lupe nama tu!!! ank ur pkcik yg 2cd.. nak dukong beby tu!!! iskkk iskkk.. gewammm!!!! gewammm!!!