Thursday, July 9, 2009

averyone have their own hobbies

kne isi minyak dlu sblom terbang hehe

"adik nk naik bleh x??" kata adik kepada kakak

chopper or helicopter??

get ready, get set, gooooooo!!!


"wuuuuuuuuuuu!!!!" bunyi helikopter terbang


behind the scene, pilot outside


"tiada bintang", lagu meet uncle husin ^^

5 comments:

AkuAyie said...

mana ada lagu Tiada Bintang. Tipu2..

haha

Lagu Untukmu adalah..
wakaka~

tp mcm ada maksud tersirat jek ko ckp cm tu. hehe >:)

btw, aku dh fhm dah kenapa tempat gelap xleh nk tngkp picta yg bergerak. yg ko ajar aku ritu. Bila shutter speed cepat gambar gelap. Bila tempat gelap mesti shutter speed lambat, sebab nak bagi cahaya masuk lens. Bila lambat, kita tak dapat pickup yang kita nak bila objek bergerak. =)

-Dr AYie-
Wakakak~!

kimomoto said...

aku ayie: mksd aku lagu utk mu la tu hehehe

hehehe pandai pon...kkdng laju sgt terpaksa pkai flash utk increase shutter speed...

AkuAyie said...

ko saje je buat typo kat title ek? haha!

akusukabintang said...

manusia dan hobi tak dpt dipisahkan ~

nuyui said...

best nyer main kpl terbang... huhuhuhu...