Sunday, July 5, 2009

Assignment 1

Bru jap td dah dapat sorang model utk, practice my model shoot hehehe...wlaupon orng biasa jek tp ok la, dia pon setuju nk ikut kitaorng buat sesi fotografi tu, harap2 petang ni menjadi la...
place: memorial place dekat ngn burmise kaki bukit larut, sempoi gak kawasan tu..
time: pkul 5.00p.m-6.00p.m
date:05july2009
model: adik kepada kawan adik aku, manja nme dia..
tema: bebas


p/s: aku akan buat yang terbaik utk ini, aku pastikan hehehe

sblom pegi, kne pastikan:
1. battery full
2. image stabilizer di 'on' kan
3.kepala otak depenuhi idea yang fresh2
4. sedia duit poket utk blanje model mkan McD
5. relax, jgn kasik model memalu ngn kite

4 comments:

.FNA. said...

gudLuCk yErP.!
(=

kimomoto said...

oh thanx...^^ harap2 la menjadi hehe

Munira Kirana said...

hye kimo...
tak saba nak tgok hasilnye =)

kimomoto said...

Munira Kirana: hehe sabo2..^^