Wednesday, December 9, 2009

sah2 berbau...


bru beli semalam...rexona deodorant

dah x yah berlagak x pkai deodorant g buat wedding job...haha...ayat makan diri sendiri balik...klu rumah pengantin ade air-condition x pe gak...ini klu dpt umah kampung2 camtu cmne adess....kite pon x tau yang badan kite ni berbau...tp orng2 len bleh bau punye, pecaye la tetambah kaki makan bawang(prosperity burger pon termasuk gak) ..pehhh bau mmg sempoi gler...yang lelain pon kne jge gak...nk jadi fotografer mesti kne jage grooming bru betul...model or pengantin mne yang nk dekat ngn fotographer yang bau hangit giler haha...

p/s: td aku pg jogging pastu pelik keti** x berpeluh huh, sakit ke pe aku ni...last2 bru aku teringat sebelum joging aku g test deodorant 2-3 layer....ptt la x bepeluh....~.~..dlu mne aku pkai deodorant bukan pe..ade alcohol klu nk solat kan susah...ni 0% alcohol..masuk waktu leh solat terus hehe klu x solat gak mmg aku x tahan godaan setan le tu..

6 comments:

AcanCapik said...

deodorant tu kira gadget tuk photoshoot gak la eh? haha..

kimomoto kozaima said...

haha bleh kate camtu gak la..kekeke...

AcanCapik said...

tu la kan, kadang muka smart,t ang bau slek sket... kalau ader awek lalu lalang tetiba je wat muka masam, pepaham je la.

kimomoto kozaima said...

tu la janji wangi, muke pecah rumah pon, awek nk dekat kekeke

AcanCapik said...

muka takleh pecah sangat. pompuan ni memilih sket. haha...

AkuAyie said...

alcohol bukan najis.. leh pakai solat la...