Sunday, December 6, 2009

back-up fotografer

oleh sebab nnti nk cover wedding 2 hari berturut2 so aku g join membe aku g kenduri kawin..ntah sesape ntah aku pon x kenal...main tembak je pegi kat kenduri tu actually dah ade fotografer dah saje aku sibuk2..
sebnarnye flash aku yang cybertik aritu ade rosak ckit lepas sesi fotoshoot budak busuk itu hari..
gear dalam motor zoom dia tercabut so bile on flash x leh nk standby...semalm aku ngn kimy pastu mat jugak( bebudak umah sewa aku) kerjakan flash tu, bukak sume pastu pasang Alhamdullilah akhirnya dah elok pon ^.^


pengantin yang aku curi

click here for more gambar

4 comments:

akulensa said...

syok gak menyelit2 amek gambar kenduri kawen ni..hehehe

kimomoto kozaima said...

akulensa: aku dah lame x amik kenduri kawin...ni kire sesi pemanasan badan le ni huhu

Unknown said...

amboi kimo, u ni semakin men-jadi2 lah. pic flash hg tu duk ada lg kat aku. bukan nak mintak pun kat aku, sia2 saja aku tolong snap, huh! sedih tul.

kimomoto said...

kimy: menjadi pe kimy??aku lupe da...tu la sape sruh hang excited sgt nk amik gmbr aku tgh bukak flash ...haha...