Saturday, May 11, 2013

Assamualaikum hai semua..

lama sudah aku x berblogging ye bagi komitmen untuk uruskn hal2 peribadi seketika, alhamdulillah dah ada kerja yg stabil dan dah pn berkahwin hehe..

kerja
sekarang aku dah bekerja sebagai juruteknik dia salah sbuah syarikat glc yg agak kukuh, walau pn gaji agak ckit dari kilang masa aku mula2 keje dlu, teruk juga la nak strugle dgn gaji dkat syarikat glc ni mula2 tapi lama2 makin dah boleh membudget la..dlu makan fastfood 4-5 kali sebulan la ni sekali je x pn x de lansung pndai2 la nk hidup

kawin
pada 23.12.12 haritu alhamdulillah aku dah pn kawin dgn pilihan aku sndiri gadis dri sungai petani, dia muda dua tahun dari aku..aku kenal dia pn sebab abg ipaq dia yg rekemen ke aku, adjust pnya adjust setahun kenal pastu kawin..aku x de sgt bcinta2 dgn wife aku ni dlm setahun tu sebab dia pn dok blajar jauh dkat pntai timur, jrng sgt la nk kluaq date dgn dia pn, dah kawin ni baru la nak becinta, date sana sini, bercinta lepas kawin la katakan hehe, tp apakan daya dah kawin pn masih berjauhan jgak sbb wife aku ni kerja di melaka

sebagai penolong pegawai perikanan... x pe la, apakan daya..sabar je la..

smpai sini dlu cerita aku, bukan pe sbb nk lepas rndu utk berbloging je hehe ok bye..

1 comments:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini